utorok 2. novembra 2010

Jar leto 2010

Prišla prvá polovička izolácie NOBASIL MPK










Reflexná parozábrana







Niečo bolo treba ešte domurovať

Tepelné izolovanie základov 80 mm








Základ pod akumulačnú pec s prívodom vzduchu z exteriéru




Prelepenie špáry z exteriéru

Kamarát stolár mi urobil dvere aké som potreboval, teda sú hrubšie a majú viac izolácie.

Príprava roštu na prevetrávanú fasádu








Kontaktná fasáda je dokončená

Konštrukcia na schody





Neskôr pôjde na OSB dosku dubová obložka










5 komentárov:

  1. Ahoj Peter, nahodou jsem narazil na tvuj blog a velmi me zajujalo, ze se jmenujes stejne jako ja (Petr K.) a taky stavime docela podobne domy. viz. muj blog. Rad bych se te zeptal, proc jsi zvolil takovou skladbu obvodoveho plaste? OSB z vnejsi strany nosne konstrukce? Nebylo jednoduzsi to udelat jako ja s OSB na vnitrni strane a tim by ti odpadla nutnost pouziti parozabrany protoze OSB prebira funkci i parozbrzdy a cela konstrukce smerem ven je ptom krasne difuzne otevrena. Taky bych se chtel zeptat jaky jsi zvolil typ izolace pod kontaktni fazadu? Chci taky kombinovat provetravanou drevenou fasadu s kontaktni - difuzne otevrenou. Jinak to mas ale velmi pekne, hlavne ty pohledove cihlove steny jsou super.
    Diky za odpoved. Petr

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hoj Peter,

    OSB sú z vonkajšej strany, ale je medzi ními vždy 3mm medzera, takže je to difúzne otvorené. A máš pravdu, OSB je parobrzda a nie je parotesná. Ako parotesnú zábranu som použil JutafolAL.
    Na kontaktnú fasadú som používal Nobasil (minerálna vata) FKD.

    Nech sa darí.

    Peter

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Montované nízkoenergetické domy na kľúč: domy na kľúč

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zdravim Peter, velmi pekny projekt. Nemas nahodou viac fotodokumentacie zo stavby pece prosim? prave zhromazdujem material na stavbu pece a potrebujem sa dostat ^pod kozu^ problematiky. velmi by som ti bol vdacny. martin

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zdravim Peter, velmi pekny projekt. Nemas nahodou viac fotodokumentacie zo stavby pece prosim? prave zhromazdujem material na stavbu pece a potrebujem sa dostat ^pod kozu^ problematiky. velmi by som ti bol vdacny. martin

    OdpovedaťOdstrániť